
Iedereen heeft een verhaal. Zo ook de ondernemers in deze regio. Vanaf volgende week vindt u daarom een nieuwe pagina in de Westerkrant: ‘Het verhaal van de ondernemer’. We gaan in gesprek met ondernemers uit de regio. Hoe zijn zij ooit begonnen, welke lessen hebben zij gedurende de tijd geleerd en waar staan zij als ondernemer voor?
De Westerkrant trapt aankomende week af met Robert Niewzwaag. Eigenaar van de Westerkrant, uitgeverij Rocomm en sinds kort Caffè di Mauricio.
In het verhaal van de ondernemer wordt ingegaan op het persoonlijke en zakelijke aspect van het ondernemerschap. Zo vertelt Robert welk pad hij heeft afgelegd om te zijn waar hij nu is.
Met ‘Het verhaal van de ondernemer’ krijgen ondernemers uit de regio de kans om te vertellen wat hun bedrijf inhoudt, wat hen onderscheidt en wat klanten van hen kunnen verwachten. Met mooie foto’s, een strakke, moderne vormgeving en een goed verhaal is dit dé manier om uw bedrijf onder de aandacht te brengen bij de lezers van de Westerkrant.
Voor ‘Het verhaal van de ondernemer’ komt een journalist bij de ondernemer langs. In overleg wordt het verhaal professioneel opgetekend. De opmaak wordt gedaan in de lijn van de huisstijl van het bedrijf. Daarbij maakt de Westerkrant mogelijk hetgeen zo neer te zetten, dat het bedrijf in kwestie de pagina voor diverse doeleinden kan gebruiken. De Westerkrant is de best gelezen huis-aan-huiskrant aan de westkant van Groningen. Ondernemers, grijp deze kans en deel uw verhaal!
Tekst: Tom Meijers
Freelance journalist
Geef als eerste een reactie